عرضه بازی Inscryption برای PS4 و PS5 با ویژگی های خاص

بازی ترسناک روان‌شناختی سورئال Inscryption با برخی ویژگی‌های انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

بازی ترسناک روان‌شناختی سورئال Inscryption با برخی ویژگی‌های انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

مدتی قبل بازی Inscryption ساخته‌ی دنیل مالینز در کشور استرالیا برای کنسول PS4 رده‌بندی سنی شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که عرضه‌ی این بازی ترسناک روان‌شناختی سورئال برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ تأیید شده است. درحال‌حاضر تاریخ انتشار این بازی برای پلی استیشن معلوم نیست، اما تریلر شگفت‌انگیز و اسرارآمیزی برای معرفی این نسخه پخش شده است که در ادامه می‌توان به تماشای آن نشست.

بازی Inscryption به‌عنوان اثری روگ-لایک با مکانیسم دک-بیلدینگ (Deck-Building) معرفی می‌شود که وظیفه‌ی پیروزی در رقابت‌ها مقابل یک بیگانه با نام لشی در کابینی خلوت را به بازیکن محول می‌کند. با گذشت زمان و کشف کارت‌های ناطق بیشتر می‌توان قسمت‌های مختلف اتاق را برای فرار بررسی کرد. درکنار کارت‌هایی خاص که قدرت بیشتری را برای گیمر به‌ارمغان می‌آورند، می‌توان کارت‌های جدیدتری را برای کسب برتری آزاد کرد.

بازی Inscryption در پلی استیشن دارای برخی از ویژگی‌های انحصاری است. به‌عنوان مثال، صدای کارت Stoat از بلندگوهای کنترلر شنیده می‌شوند. نور کنترلر دوال‌سنس نیز دستخوش تغییراتی می‌شود تا نشان‌دهنده‌ی فضای داخلی کابین باشد. درضمن این بازی از بازخوردهای لمسی دسته‌ی DualSense کنسول پلی استیشن 5 نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از نسخه‌های تازه بازی در ماه‌های آتی باشید.

بازی Inscryption درحال‌حاضر در پلتفرم‌ کامپیوتر قابل تجربه است. بیش از یک میلیون نسخه از این بازی ترسناک تا تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۲ تیر ۱۴۰۰) به فروش رفته است.

ارسال به تمام نقاط کشور

بیشتر بدانید

تضمین بازگشت وجه

بیشتر بدانید

پرداخت ایمن

بیشتر بدانید

پشتیبانی ۲۴ ساعت

بیشتر بدانید